القاعده، آمریکا و اسرائیل بار دیگر برای ضربه به اسلام همسنگر شدند

نوشته شده توسط : خادم سایبری

 سال 2001 بود که آمریکا به بهانه حمله نیروهای القاعده به برج های تجارت جهانی برای به رخ کشیدن قدرت خود در منطقه به افغانستان حمله کرد. در واقع آمریکا برای مقابله با نفوذ شوروی در افغانستان القاعده را بوجود آورده بود و برای اینکه پای خود را در منطقه محکم کند القاعده را بهانه ی جنگ قرار داد. بعد از حوادث 11 سپتامبر خیلی از وهابی ها آمریکا را شیطان واقعی می نامیدند و از این کشور اعلام انزجار می کردند. اما دیری نگذشت که در حوادث سوریه دوباره القاعده و آمریکا به همراه فرزند نامشروع منطقه یعنی رژیم صهیونیستی با یکدیگر هم پیمان و همسنگر شدند تا دوباره ضربه ای به اسلام بزنند. شاید بپرسید چرا حرف از هم پیمانی اسرائیل و القاعده شد؟ درست در روز 11 سپتامبر و حمله القاعده به برج های تجارت جهانی کارمندان یهودی و دوستان صمیمی اسرائیل همگی مرخصی گرفته بودند. به نظر شما این امری طبیعی است؟ و امروز در سوریه بیشترین تجهیزات و حمیات ها از القاعده توسط اسرائیل شکل می گیرد و این ها خود دلیل واضحی از عمق روابط اسرائیل و القاعده دارد.

587760_iv0n5fxq.jpg

هیلاری کلینتون، وزیر سابق خارجه‌ی آمریکا چندی پیش در نشستی با برخی از اعضای کنگره، پیرامون چگونگی مواجهه‌ی آمریکا با القاعده در خاورمیانه با اذعان به این واقعیت که دولت رونالد ریگان برای مقابله با نفوذ شوروی در افغانستان، دو گروه القاعده و مجاهدین را به وجود آورد، صراحتاً گفت: این ما بودیم که القاعده را به وجود آوردیم. وی اظهار داشت: ما گذشته‌ی مشترکی با سازمان القاعده داریم. کسانی را که امروز با آن‌ها در افغانستان و پاکستان می‌جنگیم ۲۰ سال پیش خودمان به وجود آوردیم؛ زیرا در جنگ علیه شوروی سابق از آن‌ها استفاده می‌کردیم. ما القاعده را به وجود آوردیم زیرا نمی‌خواستیم شوروی سابق بر آسیای مرکزی چیرگی یابد و ریگان، رییس‌جمهور وقت آمریکا با مشارکت کنگره‌ی آن زمان که تحت رهبری دموکرات‌ها بود، از طرح ایجاد القاعده جهت مقابله با اتحاد جماهیر شوروی استقبال کرد.

کلینتون در ادامه تصریح می‌کند: دموکرات‌ها از این ایده حمایت و تأکید کردند. ما با دستگاه اطلاعاتی پاکستان و عوامل پاکستانی وارد عمل شدیم تا مجاهدانی را از عربستان و سایر کشورها استخدام کنند. اندیشه‌ی وهابیت را تزریق کردیم و توانستیم بر شوروی سابق در سایه‌ی عملیات این افراد پیروز شویم.

پ,ن: و باز بار دیگر یاد آخرین وصیت پیامبر می افتم که فرمودند: من دو چیز گرانسنگ در نزد شما به امانت می گذارم: کتاب خدا و عترتم و اهل بیتم را، مادامی که به این دو گرویده اید هرگز گمراه نخواهید شد. و چه واضح و روشن پی به گمراهی القاعده می بریم زیرا با اسلحه و حمایت دشمنان قرآن تیشه به ریشه اسلام می زنند و مقبره اهل بیت پیامبر را با همان سلاح ها نابود می سازند. آری این است نشانه گمراهان.





:: بازديد از اين مطلب : 843
|
امتياز مطلب : 5
|
تعداد امتيازدهندگان : 2
|
مجموع امتياز : 2
تاريخ انتشار : سه شنبه 12 شهريور 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


نوروز تان فاطمی

اشکان دو چشمان ترم چون دریاست/ امسال تمام روزیم از زهراست(س)/ از بوی تنور فاطمه(س) فهمیدم/ سالی که نکوست از بهارش پیداست/ سال نو مبارک/
اين وبلاگ تحت حمايت هيچ ارگان و نهادي نمي باشد و در جهت مقابله با تهاجم فرهنگي توسط افسران جوان جنگ نرم در استان مرکزی طراحي شده است طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری بدون ذكر منبع ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد و شرعا حرام می باشد . معبر سایبری ساوه از جمعی وبلاگ های ارزشی استان مرکزی